DRUKUJ
2020-10-05

Koordynator ds. dostępności

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Ostaszewo ,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  • monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontakt:

Joanna Bryk
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Ostaszewo
tel. 55 247 13 18, wew. 32
e-mail: sekretarz@ostaszewo.pl

Urząd Gminy Ostaszewo

ul. Kościuszki 51

82-112 Ostaszewo