Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  
Stanowisko
d.s. gospodarki odpadami komunalnymi  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2016-11-18  
Data wygaśnięcia
2020-10-20  
Tagi
 
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
nowodworski  
Gmina
Ostaszewo
Miasto
Ostaszewo  
Ulica
ul. Kościuszki  
Numer budynku
51  

Ostaszewo, dnia 20.10.2016 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Wójt Gminy Ostaszewo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze

d.s. gospodarki odpadami komunalnymi

w Urzędzie Gminy Ostaszewo, ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo
 

I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:

Kandydatem na ww. stanowisko może być osoba, która:

1.      Posiada obywatelstwo polskie;

2.      Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3.      Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4.      Cieszy się nieposzlakowaną opinią;

5.      Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.

II. Wymagania dodatkowe:

1.      Preferowane kierunki wykształcenia – ochrona środowiska, prawo, administracja;

2.      Staż pracy w strukturach samorządowych lub spółkach komunalnych bądź
w przedsiębiorstwach zajmujących się gospodarką odpadami, w tym na stanowiskach związanych z ochroną środowiska;

3.      Znajomość regulacji prawnych z zakresu:

- zasad gospodarki odpadami niebezpiecznymi i innymi niż niebezpieczne,
w tym komunalnymi,

- ustawy o odpadach, ustawy prawo ochrony środowiska oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,

- ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,

- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

- ordynacji podatkowej,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

-ustawy prawo zamówień publicznych;

4.      Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;

5.      Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, skrupulatność i terminowość;

6.      Prawo jazdy kat. B.

III. Warunki pracy na stanowisku:

1.      Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Ostaszewo, ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo;

2.      Praca przy komputerze i w terenie.

3.      Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godz. dziennie;

4.      Pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nie określony;

5.       Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem. 

 

W miesiącu wrześniu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

1.      Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Ostaszewo;

2.      Utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;

3.      Prowadzenie ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego;

4.      Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami;

5.       Prowadzenie weryfikacji złożonych deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

6.      Przygotowywanie decyzji ustalającej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji;

7.      Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami;

8.      Przygotowanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków
w zakresie prowadzonych zadań;

9.      Prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej całokształtu spraw wynikających z zakresu czynności;

10.  Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach bądź stwierdzających stan zaległości;

11.  Opracowywanie dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku  w gminie oraz stała ich weryfikacja;

12.  Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych;

13.  Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi;

14.   Kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Ostaszewo;

15.  Współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;

16.  Planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami;

17.  Prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców;

18.  Opracowywanie wniosków i współdziałanie z odpowiednimi komórkami w Urzędzie
w ich opracowaniu w celu pozyskiwania środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych;

19.  Przygotowywanie informacji wynikających z prowadzonego zakresu do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej;

20.  Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych;

21.  Nadzorowanie funkcjonowania Oczyszczalni Ścieków w Ostaszewie tj. m.in. zlecanie badań ścieków i osadu oraz prawidłowe gospodarowanie osadem; zlecanie działań remontowo- modernizacyjno-konserwatorskich na oczyszczalni,;

22.  Organizowanie robót publicznych i prac interwencyjnych oraz nadzór nad pracownikami wykonującymi prace melioracyjne i porządkowe.

23.  Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta lub Sekretarza.

 V. Wymagane dokumenty :

1.      List motywacyjny;

2.      Życiorys – curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

3.      Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4.      Kserokopie świadectw pracy,

5.      Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

6.      Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

7.      Referencje, opinie i inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata;

8.      Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.),

9.       Oświadczenia:

1)     o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

2)     o nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;

3)     o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

4) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;

10.  Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.  o ochronie danych osobowych (t.j.: z 2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926
z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. Nr 223, poz. 1458)” oraz  własnoręcznie podpisane.

 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

 

1.      Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko
ds. gospodarki odpadami komunalnymi” osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy
w Ostaszewie lub wysłać na adres Urzędu Gminy w Ostaszewie: ul. Kościuszki 51,
82-112 Ostaszewo.

2.      Termin składania dokumentów – do dnia 18 listopada 2016 r. do godz. 15:30.

3.      O zachowaniu terminu decyduje  data wpływu do Urzędu. Dokumenty, które wpłyną
po terminie nie będą rozpatrywane

 

VII. Informacje dodatkowe:

 

1.      Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania.

2.      Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz na stronie http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/ostaszewo/gmina_ostaszewo

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                                     Michał Chrząszcz

 

02.12.2016

------------------------------------------------------------------------

Informacja o wynikach naboru -PATRZ ZAŁĄCZNIKI

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..