2020-10-05
Koordynator ds. dostępności
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Ostaszewo ,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kontakt:
Joanna Bryk
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Ostaszewo
tel. 55 247 13 18, wew. 32
e-mail: sekretarz@ostaszewo.pl
Urząd Gminy Ostaszewo
ul. Kościuszki 51
82-112 Ostaszewo